Branding 

In een competitieve en innovatieve sector, zoals IT en software, is een sterk merk heel belangrijk. Door aan branding te doen, kan je een uniek imago overbrengen naar klanten en prospecten. Zo krijg je de kans om jezelf bij de eerste indruk al te onderscheiden van de concurrentie.

Branding Ontwikkelen 

Een branding ontwikkelen vraagt een goed uitgewerkte visie én een creatieve mindset. 

Branding is een paraplu waar veel aspecten onder vallen. Het hele branding verhaal start met een duidelijke marktpositionering. Daarna is het van groot belang om je unieke bedrijfspersoonlijkheid te vertalen naar een aantrekkelijk en out-of-the-box grafisch #design. Dit kunnen logo’s, kleuren, iconen en zoveel meer zijn. 

Wat moet je dan doen om een sterk imago te creëren dat zowel klanten als prospecten boeit? Dat is heel simpel; een sterk imago opbouwen valt of staat met een consistente branding. 💯 Je moet je branding op dezelfde lijn doortrekken in al je communicatiedragers. Denk hierbij aan je #website, presentaties, email signatures en zelfs social media profielen.

Employer branding  

Branding is niet alleen belangrijk voor prospecten en klanten. Nee, het is ook voor je huidige én toekomstige werknemers van cruciaal belang. Hoe meer je laat zien waarom jij een sterke en aantrekkelijke werkgever bent, hoe makkelijker het is om de beste mensen uit de arbeidsmarkt te strikken. Dit resulteert natuurlijk ook in het happy houden van je huidige werknemers. Zij zullen zich 100% inzetten en blijven met plezier bij je werken. Het is dus geen understatement om te zeggen dat employer branding een krachtig wapen is wanneer het om the war for talent gaat. Lees verder >

Janne Aerts - Content Creator

Voor wie is branding belangrijk?

Wij zetten onze branding expertises in voor IT en software bedrijven. Dit voor SaaS startups tot grote ondernemingen die zich niet alleen willen onderscheiden, maar die ook top of mind willen zijn én dan ook nog eens beleving en engagement willen creëren. 

Waarom zou ik investeren in branding, horen we je al denken. Wel, …

Op zoek naar een marketingpartner die jouw bedrijf kan verder helpen?

Laten we dan maar snel een koffie drinken!