Brand Design 

Onze studio gaat aan de slag met je merkstrategie en vertalen deze naar een passende, persoonlijke en eigentijdse branding. Tijdens het ontwerp van je design, houden zij ook rekening met je USP’s zodat deze duidelijk zijn.👌  Elk visueel onderdeel is van belang en zorgt ervoor dat je boodschap versterkt wordt. Brand design gaat over meer dan alleen een logo of een tagline. Onze designers werken aan een compleet op maat gemaakt pakket dat je op verschillende vlakken ondersteunt. Zo wordt elk touchpoint dat je met een klant, een prospect of een (toekomstige) werknemer hebt, visueel versterkt.

Ontwerp zonder titel (20)

Branding pitch 

Wat mag je verwachten als je met Marketing FiZZ samenwerkt? Wanneer onze designers aan de slag gaan, vliegen ze er 100% in.🔥  Zij houden het dus niet bij 1 voorstel, maar komen met meerdere ideeën en presenteren je verschillende invalshoeken. Wat houdt onze branding pitch dan juist in?

Een logo-ontwerp

Een logo is creatief en opvallend maar tegelijkertijd ook eenvoudig en tijdloos. Het wordt ondersteund door een aantrekkelijk kleurenpalet dat emotie en persoonlijkheid toevoegt, maar ook in zwart/wit moet het er staan!

Een tagline

✍️ Een logo kan versterkt worden door een creatieve en catchy tagline.

Mockups

Je kan toch niet voor een logo kiezen als je niet ziet hoe het gebruikt gaat worden? Daarom maakt de studio onmiddellijk ook mockups van hoe je nieuwe logo eruit zou zien op je website. We laten je ook zien hoe indrukwekkend je nieuwe logo op een business card staat of hoe je e-mail signatures er zouden uitzien. Maar ook offertes, facturen, infographics en Powerpoint templates worden niet vergeten.

Marketing Fizz - Logo kaartje
Social media profielen

Visueel mooie Linkedin company pages zijn een minimum, maar ook de Linkedin profielen van je medewerkers kunnen in lijn liggen met je huisstijl. 

Working on brand identity for company
Huisstijlgids (styleguide)

In een huisstijlgids komt alles samen en verzamelen we de informatie, spelregels, richtlijnen en alle elementen die iedereen mag en kan gebruiken. Denk hierbij aan kleurcodes, lettertypes, iconen… Het voorkomt dat iedereen naar eigen keuze aan de slag gaat. Een groot voordeel van een huisstijlgids is dat je een eenduidig beeld kan uitstralen, zowel intern als extern. Dit zorgt ervoor dat je een sterke merkwaarde kan neerzetten en herkenbaar bent.

Geen verkoper meer die je branding kleuren wat aanpast omdat hij ze niet mooi vindt, maar alles netjes op een rij zodat iedereen flexibel, maar consistent aan de slag kan. En natuurlijk geen discussies meer over welke kleur nu juist moet gebruikt worden, want alles staat zwart op wit neergeschreven.

Op zoek naar een marketingpartner die jouw bedrijf kan verder helpen?

Laten we dan maar snel een koffie drinken!