Op zoek naar een job met wat meer

Fizz?  

Marketing talenten met een passie (en creatieve hoek af) willen wij altijd ontmoeten. 👋 Freelancers, leergierige stagiair(e)s of nieuwe collega’s zijn altijd welkom. Breng jij de 🍩 mee? Dan zorgen wij voor de koffie!

teamoverleg aan vergadertafel
Marketing Fizz team op kantoor
This is how we (rock-‘n-)roll 🤘

Lid worden van de studio betekent dat je deel uitmaakt van een hardwerkend en gepassioneerd team. Wij zijn trekkers, doeners en durvers – maar absoluut geen volgers. We houden samen de tent recht, bevaren allemaal hetzelfde schip en zijn piloten van eenzelfde vliegtuig. Dit wil zeggen dat we elkaars sterktes en zwaktes kennen. Wij weten dus perfect hoe we elkaar aanvullen. Op die manier kan iedereen zijn steentje bijdragen om één mooi resultaat te behalen.

Verschilmakers

Onze mensen maken het verschil. Daarom investeren we zo veel mogelijk in ons team en moedigen we onze werknemers aan om hun vaardigheden te ontwikkelen 🔥 en hun ware talenten te ontdekken.  Marketing Fizz is altijd op zoek naar nieuwe getalenteerde collega’s.

Sandra in team overleg post-its op raam

Momenteel zijn er geen
openstaande vacatures, maar…

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe, toffe collega’s die ons team willen versterken. Zie je jezelf bij ons werken? Aarzel dan niet en stuur ons een spontane sollicitatie!

Vertel ons wie je bent, wat je kan en waarom je bij ons wilt werken. Wie weet creëren we samen een plek voor jou, ook al staat er nu geen vacature open.

We kijken uit naar jouw bericht!

#FAQs

  • Stuur ons via de website jouw CV toe.  Een persoonlijke motivatiebrief wordt zeker gewaardeerd! 
  • De big chief herself zal je vacature bekijken en je beantwoorden binnen de 72 uren.  Wanneer er interesse is, wordt je uitgenodigd voor een eerste gesprek met haar.  Dit gesprek is een kennismaking waarin we samen ontdekken of er een match is en of je binnen het team zou passen.  
  • Als dit positief is, wordt je uitgenodigd voor een tweede gesprek met de Creative Director waar we samen bekijken of je de juiste skills, ervaringen, … hebt.  
  • Als dit positief is, wordt je uitgenodigd voor een laatste meeting waarin we je zullen vragen om een presentatie te geven over een specifieke case (die we in overleg zullen bepalen) voor het volledige team.  Daar krijg je ook de kans om iedereen te ontmoeten en zoveel mensen te spreken als je zelf nog wenst.  .  
  • Nadien if yes: we stellen je een contract, jij negotieert over wat je wenst te negotiëren en hopelijk tekenen we! Dan gaat de fles open en toasten we!

Het klinkt evident maar ervaring heeft ons anders geleerd: lees aub onze vacature grondig, over elk woord is nagedacht, we doen niet aan bladvulling, dus als we vragen naar een bepaalde ervaring, dan menen we dat… als we zaken beloven, dan menen we dat ook.  Kijk ook eens rond op onze website, bereid een paar vragen voor en vooral, toon ons jouw goesting. Wil je deze job, zeg het ons dan ook!

Lid worden van de Marketing Fizz familie betekent dat je deel uitmaakt van een hardwerkend, enthousiast en gepassioneerd team. Wij zijn trekkers, doeners en durvers – maar absoluut geen volgers. Wij doen niet mee aan hiërarchie, maar wel aan wederzijds respect en to-the-point communicatie. We houden van een uitdaging, pakken problemen aan én vieren samen onze successen. Bij ons krijg je de kans en de tijd om te groeien, om ideeën te pitchen, maar ook je eigen toekomst en die van het bedrijf te kleuren.

  • Een correct loon. Aangevuld met extralegale voordelen en leuke extraatjes;
  • Zorg wanneer je ziek bent. Wij willen alleen het beste voor onze mensen. Daarom kiezen we voor de ziekteverzekering van Alan. Zij zijn one of a kind & daarom dus de ideale keuze! Uitgeschoven met je mojito aan het zwembad in Hawaii en je arm gebroken? Bevalling op de planning staan? Alan betaalt alle hospitalisatiekosten terug. En als kers op de taart krijg je je dagelijkse gezondheidskosten tot €1000 per jaar terugbetaald;
  • Een mooie work-life balance. Wij zijn een gedreven team, maar we doen geen overuren tot in de nacht. Wij hechten met z’n allen veel waarde aan het privéleven.  
  • Een mix van thuiswerk en werken op kantoor. Wij werken heel graag samen op kantoor omdat we veel ideeën uitwisselen, maar wij werken ook van thuis uit;
  • Working nine to fiveee. Nee grapje. Bij ons kies je zelf hoe je je werkdag indeelt;
  • 26 verlofdagen! Boek die vakantie maar!
  • Opleidingsbudget. Bij ons krijg je €1000 opleidingsbudget. Dat mag in het buitenland zijn, op een onbewoond eiland, in je eigen tuin,… Het enige wat je daarvoor moet doen, is iedereen in het team overtuigen waarom die opleiding een meerwaarde is.
  • Lots of Fizz. Op vrijdagavond met z’n allen klinken op een geslaagde werkweek? Yes please!

Nope. Bij ons geen bazen die boven je staan. Wij geloven in wederzijds respect en duidelijke communicatie. Iedereen telt mee, iedereen heeft een stem.

Transparant. Open. No bullshit. We delen alles wat ertoe doet, zowel op het werk als daarbuiten. Van deadlines tot weekendplannen – niets blijft onbesproken.

Dan ben je menselijk! Wat écht telt, is hoe je ermee omgaat. Verstoppen? Nope. We nemen verantwoordelijkheid, leren ervan en pakken het samen aan. Want we are a team: samen tackelen we uitdagingen, zoeken we oplossingen én vieren we onze successen! 🎉

Yes you do. Elke werknemer krijgt een vast opleidingsbudget. Of je nu wil bijleren op een onbewoond eiland of in je tuin met een laptop op schoot – het kan. Het enige wat je moet doen? Het team overtuigen van de meerwaarde.

Zeker! Wij sluiten de werkweek regelmatig af met een glas bubbels en een bijhorend snackje. Wij lopen niet meteen naar huis wanneer de klok 4 uur slaat. In plaats daarvan maken we tijd om met het team bij te praten over de afgelopen werkweek, bespreken we uitvoerig onze weekendplannen, lachen we met de hilarische momenten die we meemaakten. Geen Kleine gebaren, groot verschil!

Hé, pssshtt!

Gratis Marketing Maturity Scan?
Yes, please!

Marketing Fizz biedt een gratis (ja, je leest het goed) Marketing Maturity Scan aan voor IT- en softwarebedrijven die hun marketing structureler willen aanpakken.


Je krijgt een helder overzicht van wat goed werkt, wat beter kan en welke stappen écht het verschil maken voor jouw groei in 2026.