Inbound marketing

Meer dan ooit leven we online! Lopen we tegen bepaalde problemen of behoeften aan? Het eerste wat we doen, is een online zoektocht starten. Inbound marketing zorgt ervoor dat prospecten net op dat moment jouw producten of diensten ontdekken. Je gaat dus niet actief op zoek naar prospecten, maar laat ze naar jou komen. Als dat niet mooi is! 🙌

Je creëert door middel van kwalitatieve content een toestroom van bezoekers naar je website. Daarna is het aan jou, nu moet je ze vasthouden en converteren naar klanten. Hoe? Waardevolle, authentieke en relevante blogs, papers, podcasts,… die aansluiten bij de problematiek van de prospect. Dankzij een goede contentstrategie en consistente executie kan je de bezoeker verder leiden op je website. Met behulp van de juiste leadgeneratiestrategie kan je ze nu gaan omvormen van prospecten naar klanten.

Inbound marketing

Contentstrategie

Relevante content schrijven is key bij inbound marketing. In onze workshop, graven we collectief naar de identiteit van jouw bedrijf. Samen met jouw team, bestuderen de why, how en what van jouw bedrijf. Maar minstens even belangrijk, we gaan in deze workshop, en in eventuele 1-1 interviews met klanten, op zoek naar de thema’s die jouw doelpubliek interesseren. Hoe verwoorden zij hun behoeftes, hoe ziet hun zoektocht tot aankoop eruit en waar gaan zij op zoek? 💪 We go to the bone! Met deze input gaan we aan de slag en stellen we een strategisch contentplan voor. Lees meer >

Content execution

Een goede inbound strategie is meer dan alleen interessante content maken. Een succesvolle aanpak staat of valt met het consistent en professioneel publiceren van je contentstukken. Kies voor de juiste kanalen en de interessantste tijdstippen, zodat je content gevonden kan worden. Met onze marketing-as-a-service approach ontzorgen we je van al je marketingkopzorgen. We zorgen ervoor dat de “marketingmachine” draait!
Lees meer >

Lead generation 

Volgende halte op onze marketingroute? #Leadgeneration! Dat moet ervoor zorgen dat al die webbezoekers zolang mogelijk op jouw website blijven en uiteindelijk 1-1 met jou in contact treden. Dat kan via verschillende methodes, van remarketing en social selling tot het organiseren van webinars of events. Bij Marketing FiZZ helpen we je bij het kiezen van de juiste methode die binnen de visie van je merk past. Lees meer >

B2B content 

Ook in een B2B-omgeving werkt inbound marketing, daar hebben we alle bewijzen voor, maar je hebt relevante en kwalitatieve content nodig. Wij zijn gespecialiseerd in het maken van #B2Bcontent voor technologiebedrijven en kunnen je daar dus bij helpen! Blogs, whitepapers, testimonials, socials, … We zoeken de juiste manier om je boodschap over te brengen en gaan van lead generation ➡ lead nurturing. Van planning tot uitvoering, met onze marketing-as-a-service aanpak #MaaS helpen we je van A tot Z. Lees meer >

Voor wie we onze inbound marketing expertises inzetten?

Voor startups, scale ups en alle gevestigde waarden die willen opvallen, creatief en catchy uit de hoek willen komen om top of mind te zijn, beleving willen creëren en leadgeneratie willen verhogen.

Waarom zou je investeren in inbound marketing? Wel daar zijn verschillende reden voor:

Sandra Beelaert - Director

Hallo! Ik ben Sandra, jouw marketeer, kan ik je bedrijf vooruit helpen?

Laten we dan maar snel een koffie drinken!