Gratis Marketing Audit?
Yes, please! ๐
Marketing FiZZ biedt een gratis (ja, je leest het goed) #marketingaudit aan voor IT & Softwarebedrijven waarbij je online aanwezigheid onder de loep wordt genomen. Onze studio maakt een analyse van A tot Z met een overzicht van wat werkt en wat er moet veranderen (hรฉ, daar kunnen wij zeker bij helpen) om je doelen te bereiken.ย
Wat houdt zo’n gratis audit in, horen we je al denken.
Value
Proposition
Targeting
Matching
Website
Performance
Domain
Leadership
Online
Presence
Lead
Generation
Vraag je
gratis audit aan!
โ๏ธ Enkele terechte vragen …
- Voor wie? Onze gratis audit is gericht op IT -en Softwarebedrijven. Ben je actief in een andere sector, maar ben je wel getriggerd door onze #MaaS aanpak? Laten we het hier dan zeker eens over hebben let’s talk!
- Wat kost dit? Met een kopje koffie en het genoegen van een kennismaking zijn wij al heel blij!
- Wat is het addertje onder het gras? Dat is er niet! De marketing audit is volledig gratis. Het enige waar wij op hopen, is een gesprek waarin we onze toegevoegde waarde kunnen aantonen.
Marketing voor IT & Softwarebedrijven
That’s what we do! โก๐ค
Marketing FiZZ adviseert en ondersteunt IT- en softwarebedrijven in het gebruik van marketing om hun bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Als full-service marketingbureau willen we marketingoplossingen bieden van a tot z, zodat managers zich kunnen richten op hun core business.
We willen het werk van IT- en softwarebedrijven verlichten. Daarom nemen we alles wat met marketing te maken heeft voor onze rekening. Zo kunnen managers zich richten op hun core business.
Top 3 marketing challenges
van onze klanten in 2023
Leadgeneratie voor IT-bedrijven
Er is een groot verschil tussen IT-bedrijven en bedrijven uit andere sectoren: IT ademt innovatie en verandering. Altijd en overal. Digitale transformatie, IoT en AI zijn maar een paar voorbeelden van de vele buzzwoorden die onze klanten dagelijks tegenkomen. Marketing FiZZ helpt IT-, software-, SaaS- en andere technologiebedrijven deze constante innovatie en verandering in hun marketingplannen te verwerken.
De juiste doelgroep aanspreken
SaaS, PaaS, IaaS โฆ Welke clouddienst je ook aanbiedt, het IT-budget van je klant is vandaag de dag niet langer alleen in handen van IT-managers. Bedrijfsmanagers beslissen steeds meer hoe dit budget wordt besteed en dat stelt IT-leveranciers voor nieuwe uitdagingen. Zij moeten zich nu niet alleen richten tot nieuwe of meerdere doelgroepen, maar ook een volledige oplossing aanbieden in plaats van louter technische features.
Employer branding
Goede werknemers vinden en behouden is een voortdurende uitdaging. De IT-markt moet meer creativiteit aan de dag leggen bij het werven van ITโers. In the war for talent is employer branding een krachtig wapen โฆ รฉn een van onze specialisaties.