Employer Branding pakketen

Yes, please! 🙏

Een straffe strategie om sterk talent te strikken.

Employer branding is hot! Maar wat is het nu juist? Employer branding is het creëren en behouden van een positief imago bij de huidige werknemers en aandeelhouders, maar ook bij potentiële werknemers, sollicitanten, stagiaires, freelancers en zo veel meer. De zoektocht naar een goede match met het team, neemt veel tijd in beslag. Onze studio kan je daar mee helpen!

Jop Boits - Junior Content Creator

Employer branding is een must have

Employer branding is een must have voor bedrijven, maar er moet wel nagedacht worden over een strategie. Snel snel een employer branding opstarten kost je alleen maar tijd en geld. Het is belangrijk dat je hier als bedrijf vooraf goed over nadenkt. 

We geven je enkele tips mee! 👇

Wil je te weten komen waarom employer branding nu juist zo belangrijk is?

Employer Branding Blog

Lees de blog

Case Multimedium

Lees de Case

Ontdek onze pakketten

Meer info
1. Identificeer je DNA

Ga op zoek naar je unieke identiteit. 🔎  Vertel wie je bent als werkgever en wat je wil bereiken in de toekomst. Je dromen en plannen delen met je werknemers is dan ook een must. Ze willen graag bijdragen aan de groei van je bedrijf en kunnen zich zo focussen op wat je belangrijk vindt. Zorg wel dat wat je vertelt ook waar is, anders dreig je wel eens door de mand te vallen en zal je je nieuwe werknemer misschien weer snel zien vertrekken.

2. Verkoop je vacature

Een sollicitatiegesprek is vandaag niet meer hetzelfde als enkele jaren geleden. Nu worden zowel werknemers als werkgevers getest. Zet daarom je sterktes als werkgever en bedrijf in de verf en laat dit tijdens het gesprek ook terugkomen. In de vacature zelf, zorg je er best ook voor dat je eisen in verhouding staan met wat je aanbiedt. Wees creatief en ga verder dan een “stimulerende werkomgeving en aantrekkelijke loonvoorwaarden”.

Sandra Beelaert - Director

Download je gratis
Employer Branding whitepaper

5. Blijf investeren

Employer branding is een proces waar je voortdurend in moet blijven investeren. Zeker bij een rekruteringscampagne is het belangrijk dat dezelfde boodschap continu via verschillende kanalen gecommuniceerd wordt. De potentiële kandidaat komt dan op verschillende momenten in aanraking met je vacature en zal je onderneming zo niet snel kunnen vergeten.

6. Vergeet je huidige werknemers niet

Je huidige werknemers zijn de motor van je bedrijf en betrek je best bij het uitwerken van een employer branding strategie. Zij kennen het reilen en zeilen van je onderneming en willen bijdragen aan het behalen van de doelstellingen. Een tevreden werknemer zal niet alleen langer in dienst blijven, maar ook de groei van je onderneming bevorderen. 🙏 Ook bij nieuwe aanwervingen is het belangrijk om je huidige werknemers nooit uit het oog te verliezen.

Welk pakket past bij jouw bedrijfsstrategie?

Employer Branding Launch pakket

€1950

  • Strategie consulting
  • Vacatures herschrijven
  • Social media makeover
  • Extra handleidingen

Employer Branding Business pakket

€2500

  • + Launch pakket
  • Recruitment workshop
  • Content kalender
  • Creative content templates

Employer Branding Advanced pakket

€4800

  •  + Business pakket
  • Je eigen bedrijfsvideo
  • Wekelijkse catch ups
  • En nog veel meer
Employer branding - Instagram
4. Schakel werknemers in als ambassadeurs

Creëer een uniek verhaal voor je onderneming waar iedereen achter staat. Wanneer je werknemers mee zijn met je verhaal, zullen ze dit op hun eigen, spontane en eerlijke manier ook uitdragen. Zo heeft je employer branding strategie meer kans op slagen.

Zoek je een nieuwe werknemer die een gelijkaardig profiel heeft zoals je huidige werknemers? Dan is de kans groot ze al geconnecteerd zijn via social media. Ze kunnen samen gestudeerd hebben, ex-collega’s zijn … Laat je werknemers dan ook de openstaande vacature delen op hun persoonlijk profiel. Zo heb je meer kans dat je de juiste kandidaten aantrekt.

Overtuigd? Vraag je Employer branding pakket aan!

Contact us