
Wie online klanten wil overtuigen, moet begrijpen waar ze in de funnel zitten. Want iemand die je merk net leert kennen, heeft iets anders nodig dan iemand die bijna klant is. En daar komen TOFU, MOFU en BOFU in beeld. Klinkt als een vegan lunchmenu, maar het is pure marketingpower!
Wat betekenen die termen?
Hoe ziet dat er concreet uit?
‣Tofu-content = awareness
‣MOFU-content = vertrouwen opbouwen
‣BOFU-content = overtuigen
Waarom is dit zo belangrijk?
Kortom: De juiste boodschap, op het juiste moment, voor de juiste persoon.
Wil je weten hoe jij dit succesvol kunt toepassen? Aarzel niet en neem contact met ons op!
Ankerrui 9,
2000 Antwerpen
België
hello@marketingfizz.be
0492 72 61 91
Marketing FiZZ biedt een gratis (ja, je leest het goed) #marketingaudit aan voor IT & Software bedrijven waarbij je online aanwezigheid onder de loep wordt genomen. Onze studio maakt een analyse van A tot Z met een overzicht van wat werkt
en wat er moet veranderen (hé, daar kunnen wij bij helpen) om je doelen te bereiken.