Branding oud
In een competitieve en innovatieve sector, zoals IT en software, is een sterk merk heel belangrijk. Door aan branding te doen, kan je je uniek imago overbrengen naar klanten en prospecten. Zo krijg je de kans om jezelf vanaf de eerste indruk al te onderscheiden van de concurrentie.
Brandontwikkeling
Een branding ontwikkelen vraagt een goed uitgewerkte visie én een creatieve mindset.Â
Branding is een paraplu waar veel aspecten onder vallen. Het hele branding verhaal start met een duidelijke marktpositionering. Daarna is het van groot belang om je unieke bedrijfspersoonlijkheid te vertalen naar een aantrekkelijk en out-of-the-box grafisch #design. Dit kunnen logo’s, kleuren, iconen en zoveel meer zijn.Â
Wat moet je dan doen om een sterk imago te creëren dat zowel klanten als prospecten boeit? Dat is heel simpel; een sterk imago opbouwen valt of staat met een consistente branding. Je moet je branding op dezelfde lijn doortrekken in al je communicatiedragers. Denk hierbij aan je #website, presentaties, email signatures en zelfs social media profielen. Zo blijven klanten en prospecten dus altijd de interesse behouden.
Employer branding
Branding is niet alleen belangrijk voor prospecten en klanten. Nee, het is ook voor je huidige én toekomstige werknemers van cruciaal belang. Hoe meer je laat zien waarom jij juist een sterke en aantrekkelijke werkgever bent, hoe makkelijker het is om de beste mensen uit de arbeidsmarkt te strikken. Dit resulteert natuurlijk ook in het happy houden van je huidige werknemers. Zij zullen zich 100% inzetten en blijven met plezier bij je werken. Het is dus geen understatement om te zeggen dat the war for talent een krachtig wapen is wanneer het om employer branding gaat.
Voor wie is branding belangrijk?
Wij zetten onze branding expertises in voor IT en software bedrijven. Dit voor SaaS startups tot grote ondernemingen die zich niet alleen willen onderscheiden, maar die ook top of mind willen zijn én dan ook nog eens beleving en engagement willen creëren.Â
Waarom zou ik investeren in branding, horen we je al denken. Wel, het is niet het waarom je in vraag moet stellen, je moet jezelf juist afvragen wanneer je start met in je branding te investeren, want:
- Branding verhoogt de zichtbaarheid en herkenning van je bedrijf
- Branding staat gelijk aan een merk met een verhaal: dat spreekt klanten en prospecten aan
- Een doordachte branding strategie creëert verbondenheid met je medewerkers.
Branding specific services:
Branding Strategie
Brand Design
Webdesign & Development
Employer Branding
Ziet er goed uit?
Laten we dan maar snel een koffie drinken.Â